phone.icon25411 04067, 700 700 2139
email.iconinfo@cdftravel.gr
Ώρες λειτουργίας: 09:00-23:00

Η χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής (ανάληψης) κάρτας, ίσως είναι ο ιδανικότερος τρόπος πληρωμής για μία αγορά από το Internet. Σε οποιαδήποτε περίπτωση προβλήματος με κάποια συναλλαγή μέσω κάρτας, μπορείς να απευθυνθείς στην τράπεζα σου και να αμφισβητήσεις τη συναλλαγή.


Γιατί όμως να αμφισβητήσεις την συναλλαγή και πως κάνεις την αμφισβήτηση;
Οι πιο σημαντικοί λόγοι για να αμφισβητήσει κάποιος μια συναλλαγή που έχει πραγματοποιήσει μέσω του Internet είναι οι ακόλουθοι :

  • Ο αγοραστής αμφιβάλει για την εγκυρότητα της αγοράς.
  • Ο αγοραστής δεν έχει λάβει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αγόρασε.
  • Ο πωλητής των υπηρεσιών ή των προϊόντων αθέτησε την συμφωνία.
  • Ο πωλητής των υπηρεσιών ή των προϊόντων έκλεισε την επιχείρηση του, χωρίς να εκπληρώσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις προς τους πελάτες του.

 

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις ο πελάτης είναι εξασφαλισμένος και προστατευμένος από επιτήδειους με την διαδικασία αμφισβήτησης της συναλλαγής ή αλλιώς με την διαδικασία αντιστροφής χρέωσης. Με την διαδικασία αντιστροφής χρέωσης ο πελάτης επικοινωνεί με την τράπεζα που έχει εκδώσει την πιστωτική του κάρτα και αιτείται την απαίτησή του για την αντιστροφή της χρέωσης. Η τράπεζα εξετάζει το αίτημα, κατόπιν υποβολής όλων των σχετικών εγγράφων από πλευράς του αγοραστή που αποδεικνύουν το εύλογο του αιτήματος, και αφού διαπιστώσει ότι ο πελάτης της έχει κάθε νόμιμο λόγο να αιτηθεί την αντιστροφή χρέωσης επιστρέφει το ποσό στην πιστωτική κάρτα του αγοραστή. Με αυτή την διαδικασία ο πελάτης είναι απόλυτα εξασφαλισμένος απέναντι στον κάθε αναξιόπιστο πωλητή υπηρεσιών ή προϊόντων.